سیگنال های اجتماعی

راهنمای شما برای سیگنال های اجتماعی برای سئو

سیگنال های اجتماعی و تاثیر آن بر سئو

سیگنال های اجتماعی معیارهای تعامل انسانی در پلتفرم‌های اجتماعی مانند فیس‌بوک، توییتر، لینکدین، ردیت، مدیوم و غیره هستند. برخی از نمونه‌های سیگنال‌های اجتماعی عبارتند از: دوست‌داشتن، دوست نداشتن، اشتراک‌گذاری، رأی، پین، بازدید و غیره که معمولاً به نشان دادن محبوبیت و تمایل به یک قطعه خاص از محتوا
تاریخچه مختصری از سیگنال های اجتماعی به عنوان یک عامل رتبه بندی
در دسامبر 2010، دنی سالیوان مقاله ای روشنگر درباره سیگنال های اجتماعی و تأثیر آنها بر رتبه بندی موتورهای جستجو نوشت. این مقاله امکان تأثیر سیگنال‌های اجتماعی بر رتبه‌بندی را بررسی کرد، اما برای زمان خود زود بود. روش‌های لینک‌سازی مقیاس‌پذیر بسیار رایج بودند (زیرا کار می‌کردند)، و توجه زیادی به سیگنال‌های اجتماعی در بخش بزرگی از صنعت صورت نمی‌گرفت. سالیوان این سوال را مطرح کرد:

آیا یکی از موتورهای جستجوی اصلی واقعاً از این سیگنال های اجتماعی برای رتبه بندی نتایج جستجوی معمولی استفاده می کنند؟

او به این نتیجه رسید که داده‌های فیس‌بوک تا حد زیادی توسط گوگل استفاده نمی‌شود (به دلیل دسترسی نداشتن به داده‌های دیوار شخصی از فیس‌بوک)، اما «ریتوییت‌ها به عنوان شکل جدیدی از ایجاد پیوند عمل می‌کنند. صفحه خود را در توییت‌های افراد معتبر ذکر کنید، و این می‌تواند تا حدی به رتبه‌بندی شما در نتایج جستجوی معمولی کمک کند.”

حدود دو هفته بعد، مت کاتز یک ویدیوی وب مستر منتشر کرد که در آن تأیید کرد که سیگنال های اجتماعی در واقع در سئوی ارگانیک نقش دارند.

امروز…
ما هنوز در تلاشیم تا بفهمیم سیگنال‌های اجتماعی چقدر در رتبه‌بندی سئو طبیعی نقش دارند: مطالعات متعددی برای تعیین همبستگی دقیق سیگنال‌های اجتماعی و رتبه‌بندی سئو با نتایج متفاوت انجام شده است. با این حال، واضح است که اهمیت سیگنال‌های اجتماعی با گذشت زمان در حال افزایش است و این سؤالات متعددی را مطرح می‌کند:

چگونه و چرا سیگنال های اجتماعی رتبه بندی را بهبود می بخشد؟
آینده سیگنال های اجتماعی با توجه به سئو چیست؟
در حال حاضر چه اقداماتی باید برای بهبود سیگنال های اجتماعی وب سایت من انجام شود؟

1- چگونه و چرا سیگنال های اجتماعی رتبه بندی را بهبود می بخشد؟
در حالی که هر پاسخی به این سوال بسیار قابل بحث است، من معتقدم که سیگنال های اجتماعی هم تاثیر مستقیم و هم غیرمستقیم بر رتبه بندی جستجوی طبیعی دارند.

تأثیر مستقیم ناشی از:

تعداد افرادی که برند شما را در فیسبوک دوست دارند
تعداد اشتراک‌گذاری‌های فیسبوک
تعداد فالوورهای توییتر
تعداد توییت هایی که نام برند شما را ذکر می کنند یا پیوندی به وب سایت شما دارند.

سیگنال های اجتماعی

تأثیر غیرمستقیم ناشی از:

افزایش پیوندهای ورودی و نقل قول ها به دلیل بهبود دید آنلاین / آگاهی از برند
افزایش نظرات مثبت (در Google Local، Yelp و غیره) به دلیل رضایت بیشتر مشتریان
کاهش نرخ خروج سریع از سایت، زمان بیشتر در سایت و بازدیدکنندگان تکراری بیشتر وب سایت شما
در حالی که تأثیرات مستقیم بسیار ساده است، من در مورد تأثیرات غیر مستقیم توضیح خواهم داد.

افزایش لینک‌ها و نقل‌قول‌های ورودی به دلیل بهبود دید آنلاین/آگاهی از برند: قوی‌ترین تأثیر غیرمستقیم رسانه‌های اجتماعی، توانایی آن در ایجاد پیوندهای ورودی جدید با بهبود آگاهی از برند و دید کلی آنلاین است.

اگر بتوانید پیدا شوید، می‌توانید به آن پیوند داده شوید، و پیوندها همچنان مهم‌ترین و با ارزش‌ترین عامل رتبه‌بندی هستند. در واقع، در حالی که بحث در جولای 2012 SMX Advanced در مورد اینکه آیا سیگنال های اجتماعی از نظر تأثیر مستقیم در الگوریتم رتبه بندی به پیوندها می رسند داغ شد، دنی سالیوان مصاحبه ای با مت کاتز انجام داد که در آن کاتز اشاره کرد که پیوندها هنوز وجود دارند. مهمترین معیارها در مقایسه با سیگنال های اجتماعی.

کاتس گفت: «بنابراین، این تصور وجود دارد که، بله، همه چیز اجتماعی خواهد شد، یا پیوندها کاملاً منسوخ شده اند، و من فکر می کنم رسیدن به این نتیجه زودهنگام است. من شک ندارم که در ده سال آینده همه چیز اجتماعی تر خواهد شد و این سیگنال های قوی تری خواهند بود، اما من هنوز برای پیوندها کتیبه نمی نویسم.”

افزایش بررسی‌های مثبت (در Google Local، Yelp، و غیره) به دلیل مشتریان خوشحال‌تر: این روزها رسانه‌های اجتماعی اغلب به‌عنوان توسعه بخش خدمات مشتریان یک شرکت استفاده می‌شوند. کاربران می توانند برای یک شرکت توییت کنند و انتظار داشته باشند که توییت آنها پاسخ داده شود. به همین ترتیب، مشتریان می توانند از یک محصول جدید در صفحه فیس بوک یک شرکت پشتیبانی دریافت کنند و آنها را از منوهای خودکار مزاحم تلفن و بخش های خدمات مشتری برون سپاری غیرمفید نجات دهد.

این دسترسی آسان به یک شرکت به کاربران کمک می‌کند تا ارتباط نزدیک‌تر و ارگانیک‌تری با نام تجاری داشته باشند، وفاداری مشتری را افزایش می‌دهد و اعتماد مصرف‌کننده را ایجاد می‌کند، که همه این موارد منجر به بررسی بیشتر و بهتر در سایت‌های بررسی مانند Google Local و Yelp می‌شود. شرکت در کانال های رسانه های اجتماعی (که حتی مدیران عامل هم می توانند انجام دهند) برندها را به مشتریان و مشتریان بالقوه نزدیک تر می کند. “صدا” یک برند در رسانه های اجتماعی تصویر آن را تعریف می کند و آن را از موجودیتی دور به یک برند باشن، مد روز، متمایز می کند. به این فکر کنید که اپل با تبلیغات معروف “من مک هستم، کامپیوتر هستم” چه کرد.

به گفته Sam McRoberts، مدیر عامل Vudu Marketing، تعداد بررسی ها و مثبت بودن آن بررسی ها دو مورد از سه عامل بزرگ در رتبه بندی جستجوی محلی است. اگر اینطور است، پس باور اینکه گوگل از این اطلاعات در رتبه‌بندی ملی خود نیز استفاده می‌کند، چندان دور از ذهن نیست.

کاهش نرخ خروج ناگهانی، زمان بیشتر ماندن در سایت و بازدیدکنندگان مکرر بیشتر از وب سایت شما: مصرف کنندگانی که با یک برند خاص از طریق تعامل با رسانه های اجتماعی آشنا هستند، به احتمال زیاد به بازدیدکنندگان مکرر یک وب سایت تبدیل می شوند و زمان بیشتری را در آنجا می گذرانند و میانگین زمان را افزایش می دهند. متریک در محل.

در حالی که من نظر خود را منتشر کرده ام که نرخ خروج از سایت بر رتبه بندی سئو تأثیر نمی گذارد، می دانم که بسیاری از سئوکاران وجود دارند که هنوز بر این باورند. با توجه به آنچه گفته شد، نرخ خروج کمتر معمولاً نشان دهنده محتوای با کیفیت بالاتر است و نرخ خروج کمتر معمولاً بهتر در نظر گرفته می شود.

با این حال، زمان ماندن در سایت می تواند به عنوان معیاری برای رتبه بندی جستجوی طبیعی استفاده شود. با زمان‌بندی مدت زمانی که کاربر پس از کلیک کردن بر روی یک نتیجه جستجو به صفحه جستجو باز می‌گردد، سپس با تجزیه و تحلیل ورودی درخواست جستجوی جدید توسط کاربر، گوگل می‌تواند اندازه‌گیری کند که آیا سایت بازدید شده پاسخ یا اطلاعات مورد نظر کاربر را داده است یا خیر. . به طور مشابه، Google بازدیدهای مکرر از یک وب‌سایت را ردیابی می‌کند و اغلب وب‌سایت‌های پربازدید را در نتایج جستجوی شخصی‌شده (یعنی نتایج نشان‌داده‌شده به کاربران واردشده به سیستم) نشان می‌دهد.

بنابراین، ما می دانیم که گوگل این معیارها را ردیابی می کند، اما آیا آنها از آنها برای اهداف رتبه بندی استفاده می کنند؟ هیچ پاسخی وجود ندارد، اما من معتقدم که آنها استفاده می کنند.

آینده سیگنال های اجتماعی با توجه به سئو چیست؟
طی دو سال، شرکت‌هایی که در جایگاه‌های رقابتی بازی می‌کنند و استراتژی اجتماعی قوی ندارند، توسط آنهایی که دارند، در گرد و غبار رها می‌شوند. سیگنال های اجتماعی از نظر اهمیت کلی در الگوریتم رتبه بندی به “پیوند” جدید تبدیل می شوند. در حالی که فکر نمی‌کنم ارزش لینک‌ها به‌عنوان سیگنال رتبه‌بندی به طور کامل از بین برود، اما معتقدم که تأثیرات مستقیم و غیرمستقیم سیگنال‌های اجتماعی در نهایت از پیوندها به‌عنوان با ارزش‌ترین عامل رتبه‌بندی پیشی خواهد گرفت.

چرا؟ به دلایل متعدد:

جهان اجتماعی تر می شود. بچه‌های امروزی، مصرف‌کنندگان فردا هستند و با برقراری ارتباط در فیس‌بوک، توییتر، اینستاگرام ، تلگرام و غیره بزرگ می‌شوند. با افزایش سن، مصرف‌کنندگان بیشتری زمان بیشتری را در کانال‌های رسانه‌های اجتماعی می‌گذرانند که احتمالاً باعث افزایش سیگنال‌های اجتماعی می‌شود، زیرا این مصرف‌کنندگان با آنها تعامل دارند. برندهای مورد علاقه در وب مردم در حال حاضر زمان بیشتری را در شبکه های اجتماعی صرف می کنند تا در موتورهای جستجو، و این شکاف همچنان رو به افزایش خواهد بود.
مردم بیشتر به وب‌سایتی که توسط دوستانشان پیشنهاد می‌شود اعتماد می‌کنند تا یک موتور جستجو. وب‌سایت‌هایی که حضور اجتماعی قوی‌تری دارند، به‌راحتی قابل اشتراک‌گذاری و در دسترس هستند، و بنابراین توصیه کردن آسان‌تر است. موتورهای جستجو همچنین می توانند این سهام را به عنوان توصیه تجزیه و تحلیل کنند و اعتبار (و رتبه بندی) وب سایت را افزایش دهند.
وب سایت هایی با حضور اجتماعی قوی نرخ تبدیل و وفاداری به برند بهتری دارند که منجر به فروش بیشتر، ارجاعات دهان به دهان بیشتر و آگاهی بیشتر از برند می شود که همگی منجر به بررسی های مثبت و لینک های ورودی می شوند.
جدای از سیگنال‌های اجتماعی که در نهایت از لینک‌های ورودی به عنوان با ارزش‌ترین سیگنال رتبه‌بندی سبقت می‌گیرند، یک روند صعودی واضح در اهمیت AuthorRank به عنوان سیگنال رتبه‌بندی وجود دارد. ایده مرتبط کردن محتوا با نویسنده، به جای وب‌سایتی که در آن زندگی می‌کند، در ویدیوی وب‌مستر کاتز در دسامبر 2010 مشهود است «آیا Google از داده‌های سایت‌های اجتماعی در رتبه‌بندی استفاده می‌کند؟»

کاتز می‌گوید: «…ما همچنین سعی می‌کنیم کمی در مورد شهرت یک نویسنده یا خالق در توییتر یا فیس‌بوک بدانیم.»

گوگل این ایده را فراتر از توییتر و فیس‌بوک با اجرای Google Authorship گسترش داد، که به گوگل اجازه می‌دهد نویسندگان را در دامنه‌ها ردیابی کند و به محتوای آنها اعتبار و اعتبار قائل شود، و به آن محتوا اجازه می‌دهد نه تنها در موتورهای جستجو برای جستجوهای خاص رتبه بالاتری داشته باشد، بلکه از آن عبور کند. ارزش بیشتری برای پیوندهای خروجی موجود در داخل.

همانطور که گوگل داده های بیشتری در مورد اینکه چه نویسندگان بازیگران بزرگی در هر صنعت/توسط مختلف هستند به دست می آورد، انتظار دارم AuthorRank نقش مهم تری در رتبه بندی بازی کند. حرکت‌های استراتژیک مانند تویتر، ابزارهای نویسنده و AuthorRank نشان‌دهنده رویکردی دقیق و محتاطانه نسبت به «رتبه‌بندی جستجوی اجتماعی» است.

در حال حاضر چه اقداماتی باید برای بهبود سیگنال های اجتماعی وب سایت من انجام شود؟
مشابه سئو، دو عنصر اصلی در رسانه های اجتماعی وجود دارد: در سایت و خارج از سایت. برای ایجاد و رشد مناسب یک کمپین رسانه های اجتماعی، هر دو عنصر باید وجود داشته باشند و اصلاح شوند.

عناصر موجود در سایت عبارتند از:

دکمه های اشتراک گذاری (مانند، توصیه، توییت، نشانک و غیره)
دکمه های اتصال (لایک کردن صفحه فیس بوک، دنبال کردن در توییتر، دنبال کردن در لینکدین، و غیره)
یک وبلاگ
عناصر خارج از سایت عبارتند از:

صفحه فیس بوک
حساب توییتر
صفحه شرکت لینکدین
حساب پینترست
حساب یوتیوب
ارسال وبلاگ مهمان
سایر پلتفرم های رسانه های اجتماعی

در اینجا یک راهنمای گام به گام سریع برای راه اندازی حضور خود در رسانه های اجتماعی آمده است:

مرحله 1: کسب و کار خود را در کانال های رسانه های اجتماعی فهرست شده در بالا ثبت کنید. صرف حضور در هر کانال اجتماعی، پیوندهای ورودی ایجاد می کند و به اعتبار برند شما کمک می کند.

مرحله 2: اگر وبلاگ شرکت خود را ندارید راه اندازی کنید. اگر این کار را می کنید، حداقل هفته ای یک بار وبلاگ نویسی را شروع کنید. در حالت ایده آل، حداقل یک بار در روز هدف قرار دهید. با این حال، فقط به خاطر وبلاگ نویسی وبلاگ ننویسید. مطمئن شوید که مقالات شما حاوی بینش مفید، ارزشمند یا اصلی (واجد شرایط) است. اگر به کمک نیاز دارید تا ایده هایی در مورد مطالبی که در مورد وبلاگ بنویسید پیدا کنید، این مقاله را بررسی کنید.

مرحله 3: موتور محتوای خود را در سایت راه اندازی کنید. چه بخواهید وبلاگ نویسی را انجام دهید یا یک نویسنده متخصص را برای نوشتن برای وبلاگ خود استخدام کنید، این مرحله بسیار مهم است. از زمانی که یک ماه پیش نویسندگانی را برای نوشتن برای وبلاگ شرکت خود استخدام کردم، ترافیک جستجوی ارگانیک 27.80 درصد افزایش یافته است و به سرعت در حال افزایش است. این به این دلیل است که هر مقاله منتشر شده برای استفاده از یک استعاره ماهیگیری، دوست دارد قلاب دیگری را در آب بیاندازد. محتوای بیشتر در یک دامنه به آن دامنه فرصت های بیشتری برای رتبه بندی برای جستارهای جستجوی مرتبط و جمع آوری پیوندهای ورودی می دهد، که به نوبه خود، اعتبار دامنه را به عنوان یک کل تقویت می کند.

مرحله 4: موتور محتوای خارج از سایت خود را راه اندازی کنید. اگر وقت ندارید در صفحه فیس بوک و حساب توییتر خود شرکت کنید، کسی را استخدام کنید تا این کار را برای شما انجام دهد. عنوان “مدیر جامعه” احتمالاً سریعترین عنوان شغلی در حال رشد است که دلیل آن نیاز به بازاریابان رسانه های اجتماعی باهوش برای مدیریت حضور اجتماعی یک برند است. بودجه ای برای یک مدیر جامعه تمام وقت ندارید؟ یک کارآموز کالج استخدام کنید. اکثر دانشجویان امروزی با کانال‌های رسانه‌های اجتماعی و نحوه استفاده مؤثر از آنها آشنا هستند.

مرحله 5: موتورهای محتوای داخلی و خارجی خود را یکپارچه کنید. هر زمان که یک پست وبلاگ جدید منتشر می شود، آن را از طریق کانال های اجتماعی خود اعلام کنید. به طور مشابه، خوانندگان وبلاگ را تشویق کنید تا با دکمه های “اتصال” رسانه های اجتماعی به کانال های اجتماعی شما بپیوندند که به خوانندگان امکان می دهد به راحتی شما را در توییتر، فیس بوک، لینکدین و +Google دنبال کنند. دکمه‌های «اشتراک‌گذاری» رسانه‌های اجتماعی را اضافه کنید تا محتوای وبلاگ شما به راحتی قابل توئیت، اشتراک‌گذاری در فیس‌بوک و لینکدین باشد. همیشه از تصاویر در پست های وبلاگ خود استفاده کنید تا کاربران Pinterest بتوانند تصاویر شما را پین کنند.

نتیجه
خرید سیگنال‌های اجتماعی از نظر تأثیرشان بر سئو در طول دو سال گذشته راه طولانی را طی کرده‌اند. ما از پرسیدن اینکه آیا سیگنال‌های اجتماعی نقشی در رتبه‌بندی ارگانیک دارند یا نه، به انجام مطالعات علمی متعدد در تلاش برای تعیین همبستگی دقیق بین هر نوع سیگنال اجتماعی رسیده‌ایم.

در حالی که ما هنوز تأثیر واقعی سیگنال های اجتماعی را نمی دانیم (که مسلماً بسته به عوامل بسیاری احتمالاً یک هدف متحرک است)، می دانیم که اهمیت سیگنال های اجتماعی با توجه به الگوریتم رتبه بندی افزایش می یابد و همچنان ادامه خواهد داشت. انجام دهید.

 

Write a Comment

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *