سئو داخلی

سئو داخلی در مقابل سئو خارجی: تفاوت چیست؟

سئو داخلی در مقابل سئو خارجی: تفاوت چیست؟

یک وب سایت بهینه شده ترافیک و تعامل هدفمند ایجاد می کند.

اما موضوع اینجاست:

برای توسعه یک سایت عالی، باید کارهای زیادی انجام داد. برای کسب رتبه بالا در موتورهای جستجو حتی کارهای بیشتری لازم است.

دو عنصری که باید بررسی کنید سئو داخلی و خارج از صفحه است. این موارد به سایت شما کمک می کند تا به رتبه های بالاتر، تعامل بیشتر و موفقیت بیشتر دست یابد. چه تفاوتی بین این دو وجود دارد؟

بیایید هنگام توضیح سئو داخلی و خارج از صفحه، تفاوت ها را درک کنیم.

چرا سایت ما به سئو نیاز دارد؟

روزهای اولیه اینترنت بیشتر در مورد اکتشافات بود. به همین دلیل است که مردم به گشت و گذار در وب می پردازند زیرا از سایتی به سایت دیگر میروند. راه‌های زیادی برای فهرست‌بندی سایت‌ها و صفحات خارج از فهرست‌های دستی (مانند یاهو اولیه) وجود نداشت. تلاش‌های اولیه‌ای انجام شد، اما طول کشید تا گوگل شکل‌دهی وب را به شکل امروزی آغاز کند.

موتورهای جستجوی اولیه (حتی گوگل) از کلمات کلیدی استفاده می کردند تا بفهمند یک صفحه درباره چیست.

در حالی که این روش نمایه سازی خوب به نظر می رسید – منجر به بسیاری از استراتژی های غیراخلاقی “کلاه سیاه” شد. این بیشتر حول محور پر کردن کلمات کلیدی، متن پنهان و مواردی از این دست می چرخید. این یک تجربه اینترنتی وحشتناک را ایجاد کرد.

استراتژی های اخلاقی و بهترین شیوه های سایت به شکل گیری وب کمک کردند.

خیلی زود، گوگل فراتر از کلمات کلیدی، می‌توانست اطلاعات بیشتری در مورد صفحه بفهمد. موتورهای جستجو پیچیده تر شدند. ایندکس ها اکنون از صدها عنصر برای متنی کردن یک صفحه استفاده می کنند. نتیجه آن چیزی است که امروزه جستجوها ارائه می کنند، اطلاعات مرتبطی که برای کاربر ارزشمند است.

سئوی داخلی چیست؟

یک صفحه وب یک تجربه کاملاً متفاوت برای انسان در مقابل موتورهای جستجو است.

به عنوان مثال یک انسان، اطلاعات، عناصر بصری، صداها و هر چیز دیگری را در صفحه می بیند. ما با محتوا و خیلی چیزهای دیگر درگیر هستیم. اما برای موتورهای جستجو، آنها کدها و متن ها را می بینند.

سئوی داخلی :

یک صفحه وب را برای یک موضوع خاص بهبود بخشید و ارزش بیشتری را به کاربران ارائه دهید
یک صفحه را بهینه کنید تا موتورهای جستجو بفهمند که موضوع در مورد چیست و از نظر عبارات مطلوب رتبه بندی شود
هر صفحه وب حاوی محتوا است. این همان چیزی است که کاربران می خواهند و موتورهای جستجو به آن نیاز دارند (برای اعمال رتبه بندی). محتوای عالی به طور پیش‌فرض دارای عناصر سئوی درون صفحه‌ای است، زیرا به احتمال زیاد حاوی کلمات و عبارات کلیدی زیادی است. با این حال، راه‌های اضافی زیادی برای افزایش ارزش سئوی صفحه از طریق تاکتیک‌های سئوی درون صفحه وجود دارد.

با سئو داخلی ، می توانید کلمات کلیدی مطلوبی را که می خواهید رتبه بندی کنید در موارد زیر اعمال کنید:

عناوین
توضیحات متا
سرفصل ها
محتوای بدن
لینک های داخلی و خارجی
توضیحات رسانه ها
داده های ساخت یافته

سئو خارجی چیست؟

اگر سئو داخلی معیاری برای سنجش محتوای محتوا باشد، سئو خارجی ارزش درک شده آن است. این نشانگرها به موتورهای جستجو “ارزش” یک صفحه را بر اساس رفتار جامعه به طور کلی می گویند.

اینجوری بهش فکر کن:

محتوای عالی (یا محصول/خدمات) که مردم از آن لذت می برند، بیشتر مورد اشاره قرار می گیرند. ذکرهای بیشتر (معمولا) یک شاخص عالی برای ارزشمند بودن آن است. سئو داخلی را با هم ترکیب کنید و صفحه ای دارید که شایسته رتبه های بالاتر است.

سئو خارجی شامل موارد زیر است:

بک لینک چیست (لینک از سایر وب سایت ها)
منشن‌ها (لینک‌ها و اشاره‌های رسانه‌های اجتماعی)
اقتدار (قابلیت اعتماد، ارتباط، مشارکت)
سئو خارجی هنوز هم بیشتر بر روی به دست آوردن بک لینک های با کیفیت از سایت های مرتبط متمرکز است. روش رایج در حال حاضر شامل دسترسی به سایت است. خلاصه این کار انتشار محتوایی در سایت های مرتبط است که شامل پیوندی به وب سایت شما می شود. همین نتیجه را می‌توان با پرسیدن اینکه آیا مالکان دیگر سایت به منبعی که شما ایجاد کرده‌اید پیوند می‌دهند، به دست می‌آید.

اولویت سئو داخلی در مقابل سئو خارجی

به وب سایت خود به عنوان دارایی اساسی فکر کنید که همه تلاش های آنلاین از آن سرچشمه می گیرد.

وب سایت شما مرکز توجه شماست.

شما می خواهید مطمئن شوید که به بهترین شکل ممکن بهینه شده است. در غیر این صورت، تلاش‌های سئو خارجی، بازدید کنندگان را به یک سایت نامرتب و بهینه‌نشده می‌فرستد. شما این را نمی خواهید. بنابراین، ابتدا باید روی سئو درون داخلی تمرکز کنید.

اگر کاری انجام می دهید – تلاش های پرتأثیر را هدف قرار دهید:

تحقیق کلیدواژه و رقبا
استفاده از کلمات کلیدی در عنوان، متا، h1 و محتوای بدن
بارگذاری سریع‌تر و سازگار با موبایل صفحه(ها)
دنبال کردن یک استراتژی قوی به هم پیوسته
محتوای عالی

زمانی که از سئو داخلی راضی بودید، روی سئوی خارجی کار کنید:

ارتباطات قوی ایجاد کنید و منشن ها و بک لینک ها را درخواست کنید
برای ایجاد اقتدار و لینک، محتوای عالی را در سایت های مرتبط در جایگاه خود منتشر کنید
برای تکمیل تلاش های خود، خدمات ایجاد لینک و پست مهمان را کاوش کنید
بهینه سازی موتور جستجو یک سرمایه گذاری مداوم است. افزایش رتبه ممکن است ماه ها طول بکشد. استراتژی ایده آل این است که هر روز مقدار کمی انجام دهید تا سایت شما به طور مداوم رشد کند.

Write a Comment

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *