اعتبار سنجی کمپین های پیوند با سیگنال های اجتماعی

سیگنال شبکه های اجتماعی

همه ما می دانیم که بک لینک ها عامل شماره یک در بهبود رتبه در گوگل و سایر موتورهای جستجو هستند. اما یکی از مؤلفه‌های حیاتی که بسیاری از سئوکاران از آن صرف نظر می‌کنند، گنجاندن سیگنال‌های اجتماعی به عنوان بخشی از کمپین‌های خود است. سیگنال‌های اجتماعی نه تنها می‌توانند تأثیر مستقیمی بر سیگنال‌های رتبه‌بندی داشته باشند، بلکه بخشی از یک «الگوی پیوند طبیعی» هستند که به اعتبارسنجی و طبیعی جلوه دادن کمپین‌های بک لینک شما برای گوگل کمک می‌کنند.

به عنوان مثال، اگر شما 300 بک لینک ایجاد کرده باشید و هیچ کس در مورد آن صفحه، پیشنهاد، وب سایت یا پیوند در سراسر سایت های رسانه های اجتماعی صحبت نکرده باشد (محل شماره یک سایت های مورد بحث)، آیا این برای شما کمی غیر طبیعی به نظر نمی رسد؟

برای گوگل هم همینطور است. اما مزایای سیگنال شبکه های اجتماعی می تواند فراتر از اثبات اجتماعی باشد که می تواند برای ایجاد بک لینک و کسب پست مهمان استفاده شود. اصطلاحاً “اقتدار رسانه های اجتماعی” ابزار قدرتمندی است که باید بخشی از هر استراتژی ساخت لینک باشد.

پکیج پایه

3000 سوشیال سیگنال
هزارتومان 400
  • 2600 لینک فیسبوک
  • 300 لینک پینترست
  • 400 لینک تامبلر
  • 10 لینک ردیت
  • 50 لینک وی کی

پکیج استارت آپ

3200 سوشیال سیگنال
هزارتومان 600
  • 1400 لینک فیسبوک
  • 120 لینک پینترست
  • 380 لینک تامبلر
  • 650 لینک لینکدین
  • 650 لینک تویتر

پکیج رشد

6500 سوشیال سیگنال
میلیون تومان 1
  • لینک فیسبوک
  • لینک پینترست
  • لینک تامبلر
  • لینک لینکدین
  • لینک تویتر

پکیج کسب و کار

20.000 سوشیال سیگنال
میلیون تومان 2
  • لینک فیسبوک
  • لینک پینترست
  • لینک تامبلر
  • لینک لینکدین
  • لینک تویتر

سیگنال شبکه های اجتماعی چیست؟

سیگنال شبکه های اجتماعی

سیگنال شبکه های اجتماعی شامل آن دسته از معیارهای تعامل انسانی در پلتفرم های رسانه های اجتماعی مختلف مانند فیس بوک، لینکدین، توییتر، پینترست، ردیت، مدیوم و سایر سایت های با کیفیت با ترافیک بالا است. نمونه هایی از سیگنال های اجتماعی عبارتند از:

  • Likes/Dislikes
  • Shares
  • Votes
  • Pins
  • Views

سوشیال سیگنال خاص بسته به سایتی که استفاده می‌کنید متفاوت است، اما ما همه پایه‌ها را با سیگنال شبکه های اجتماعی در همه پلت‌فرم‌های برتر پوشش می‌دهیم.گرفتن برخی از لایک ها و اشتراک گذاری ها ممکن است ذاتا شبیه ایجاد لینک نباشد، اما همانطور که از نام آن پیداست،

سیگنال شبکه های اجتماعی ، سیگنالی برای موتورهای جستجو هستند. یک کمپین لینک سازی قوی از انواع مختلفی از سیگنال ها تشکیل شده است که به موتور جستجو اجازه می دهد تا سایت شما را از بسیاری از سایت هایی که این سیگنال ها را ندارند متمایز کند.

سیگنال شبکه های اجتماعی با بک لینک‌ها متفاوت هستند، به عنوان مثال، نگرانی مشابهی در مورد خطر جریمه گوگل وجود ندارد که شما برای مثال با بک لینک‌های با کیفیت پایین دارید. هنگامی که این سیگنال ها را با مجموعه ما از بک لینک های با کیفیت فوق العاده و سایر خدمات سئو ترکیب می کنید، نمایه پیوند شما بکر به نظر می رسد و برای موفقیت آماده می شود.

چرا سیگنال شبکه های اجتماعی ما؟

همانطور که تلاش‌های ایجاد لینک شما رشد و گسترش می‌یابد، نادیده گرفتن شبکه های اجتماعی احمقانه است، به خصوص با توجه به اینکه سیگنال‌های شبکه های اجتماعی چقدر مقرون به صرفه هستند. آیا ترافیک بالاتر سرمایه‌گذاری کوچکی را که برای ارائه سیگنال‌ شبکه های اجتماعی به مقالات پرتأثیر شما لازم است، توجیه می‌کند؟ البته همینطوره! هر سیگنال شبکه های اجتماعی کوچک می تواند کمک کند، اما دریافت آنها به طور طبیعی همیشه آسان نیست. به ما اجازه دهید منبع سیگنال شبکه های اجتماعی شما باشیم و با سایت شما طوری رفتار خواهیم کرد که مال خودمان است.

هنگامی که در حال ایجاد پیوند هستید، به عنوان مثال، اگر در حال توسعه هستید، یکی از ساده ترین معیارهایی که مردم می دانند به دنبال آن هستند، پلتفرم های شبکه های اجتماعی شما است. مردم تعامل زیادی را می بینند و به معنای واقعی کلمه “اثبات اجتماعی” است. داشتن یک حضور اجتماعی فعال، همراه با سیگنال‌های اجتماعی مثبت زیاد، باعث می‌شود سایت شما قابل اعتمادتر به نظر برسد و احتمال ارجاع و پیوند طبیعی به آن بیشتر شود.

 

ارزش سیگنال شبکه های اجتماعی

کل تلاش تیم ما به ارائه خدمات برتر SEO اختصاص یافته است که به مشتریان خود کمک می کند تا در هر مرحله از رقبا پیشی بگیرند و عملکرد بهتری داشته باشند.

سیگنال شبکه های اجتماعی ما از حساب‌های فعال منحصربه‌فرد و با کیفیت بالا، با گزارش‌دهی کامل می‌آیند، بنابراین همیشه می‌دانید که دقیقاً همان چیزی را می‌گیرید که برای آن هزینه کرده‌اید. گردش کار ساده ما همچنین به ما این امکان را می‌دهد که این خدمات را با قیمت‌های بسیار مقرون به صرفه و با مدت زمان سریع 3 روزه به شما ارائه دهیم.

همین امروز خرید کنید و از مزایای اثبات اجتماعی، اعتبار اجتماعی، افزایش پیوندها، آگاهی از برند، توجیه پیوند و موارد دیگر بهره مند شوید!

برای هر نوع کسب و کاری کار مناسبه؟

کسب و کار شما ممکن است اجتماعی‌پسندترین کسب‌وکار نباشد، برای مثال، مکانیک در مقایسه با نانوایی یا نظافت حیوانات خانگی که عکس‌های بامزه‌ای را در تمام طول روز پست می‌کند، کار برای یک مکانیک در شبکه‌های اجتماعی سخت‌تر خواهد بود

چرا توییتر و جی پلاس نیست؟

توییتر توانایی ردیابی سیگنال ها را متوقف کرده است  G+ توسط گوگل تعطیل شده است  و بنابراین نامربوط است. نگران نباشید، بسیاری از سایت‌های رسانه اجتماعی بزرگ وجود دارند که می‌توانند سیگنال‌های قوی را برای کمک به رتبه‌بندی شما ارسال کنند.

چه لینکی قابل ارسال است؟

شما نمی توانید سیگنال شبکه های اجتماعی را برای آدرس های رسانه های اجتماعی خود با این سرویس خریداری کنید. این سرویس سیگنال رسانه های اجتماعی برای وب سایت ها در نظر گرفته شده است. ما از سیگنال های اجتماعی برای تقویت بهینه سازی موتور جستجوی شما استفاده خواهیم کرد

موتورهای جستجو و سیگنال های اجتماعی

موتورهای جستجو سیگنال شبکه های اجتماعی را به عنوان شاخصی از منابع محتوای با کیفیت، ارزشمند و مفید رصد می کنند.در حالی که گوگل به طور رسمی از سیگنال های اجتماعی به عنوان یک فاکتور رتبه بندی استفاده نمی کند، می دانیم که بک لینک ها، هدف جستجو، کیفیت محتوا، تازگی و اعتبار از عوامل رتبه بندی هستند.

و هر چه پست‌های اجتماعی شما سیگنال‌های اجتماعی، تعامل و دید بیشتری داشته باشند – این به Google می‌گوید که محتوایی را به اشتراک می‌گذارید که هدف جستجو را برآورده می‌کند، مرتبط و معتبر است، با کیفیت بالا و تازه است، و اشتراک‌گذاری‌های اجتماعی بک لینک بیشتری به محتوای شما ایجاد می‌کنند. .

برخلاف گوگل، بینگ تعامل کاربر (سیگنال های اجتماعی) را به عنوان یک عامل رتبه بندی در نظر می گیرد. بینگ تعامل کاربر، تازگی، کیفیت، اعتبار و ارتباط را از عوامل مهم رتبه بندی می داند. تاکید بر اینکه چگونه لایک‌ها، اشتراک‌گذاری‌ها، بازدیدها و کلیک‌های اجتماعی می‌توانند بر رتبه‌بندی جستجوی Bing شما تأثیر بگذارند و انجام می‌دهند. داده های اخیر نشان می دهد که 36 درصد از جستجوهای دسکتاپ در ایالات متحده در Bing انجام می شود – عددی که نباید نادیده گرفته شود.

سیگنال های جستجو چگونه بر سئو تاثیر می گذارند؟

سیگنال شبکه های اجتماعی، به موتورهای جستجو می‌گویند که کدام محتوا مرتبط، محبوب و قابل اعتماد است – و این می‌تواند رتبه جستجوی ارگانیک (SEO) را برای محتوا و صفحه افزایش دهد.
موتورهای جستجو می‌خواهند محتوای باکیفیتی را در اختیار مردم قرار دهند که هدف جستجوی آنها را برآورده کند. برای انجام این کار، موتورهای جستجو مانند گوگل و بینگ محتوا را بر اساس تعدادی از عوامل رتبه بندی، از جمله میزان محبوبیت یا قابل مشاهده بودن URL، رتبه بندی می کنند.
و این دقیقاً کجا و چگونه سیگنال های اجتماعی اهمیت دارند. تعداد زیادی لایک، اشتراک گذاری و بازدید از یک پست اجتماعی به موتورهای جستجو اطلاع می دهد که این محتوا نیازهای کاربران آنها را برآورده می کند.
تأثیر غیرمستقیم افزایش ترافیک وب سایت، بک لینک ها و دیده شدن پست های اجتماعی با میزان تعامل بالا، بر روی سئو و رتبه بندی صفحه نتایج موتور جستجو (SERP) شما تأثیر می گذارد.
با تاکید بر اهمیت تعامل اجتماعی و دیده شدن در فاکتورهای رتبه بندی و سئو، به یاد داشته باشید که گوگل با توییتر شراکت دارد. این همکاری که در سال 2015 شکل گرفت، تمرکز خود را بر جستجوی اجتماعی و قدرت دنبال کنندگان رسانه های اجتماعی برای تقویت ارزش و ارتباط محتوا قرار می دهد.
به بیان ساده، هر لایک، ریتوییت، دوباره‌سازی، اشتراک‌گذاری، کلیک روی URL و مشاهده باعث افزایش دید، ایجاد بک لینک و آگاهی می‌شود – به موتورهای جستجو می‌گوید که محتوا مرتبط، تازه، با کیفیت و مهم است – و در نهایت سئو و رتبه بندی جستجو را بهبود می‌بخشد.