بک لینک شبکه های اجتماعی

بک لینک شبکه های اجتماعی

 بک لینک شبکه های اجتماعی

بک لینک شبکه های اجتماعی

باور کردنش سخت است، اما برخی از افراد هنوز از بوکمارک اجتماعی برای بک لینک استفاده می کنند. این معادل استفاده از MySpace در سال 2020 است. این به سایت شما کمکی نمی‌کند و حتی می‌تواند بیشتر از اینکه مفید باشد ضرر داشته باشد.

اگر قبلاً لینک‌های اجتماعی ایجاد کرده‌اید یا به انجام آن فکر می‌کنید، می‌خواهم برخی از جایگزین‌های بسیار برتر لینک‌سازی را به شما آموزش دهم تا بتوانید سایت خود را رشد دهید، رتبه خود را افزایش دهید و ترافیک بیشتری را افزایش دهید.

بک لینک شبکه های اجتماعی چیست؟

وقتی صحبت از ساخت لینک می شود، بک لینک شبکه های اجتماعی اساسا به دریافت بک لینک از یک سایت رسانه اجتماعی اشاره دارد. تئوری پشت این موضوع این است که از آنجایی که سایت های رسانه های اجتماعی دارای اعتبار زیادی هستند، اگر لینکی از آنها دریافت کنید، رتبه شما را افزایش می دهد.

مردم از وب سایت هایی مانند Reddit، Twitter و Dribbble برای بک لینک دادن به وب سایت های خود استفاده می کنند. اما، این یک استراتژی بسیار قدیمی است. گوگل این را نوعی ارسال هرزنامه می‌داند و نشانه‌گذاری اجتماعی قطعا به رتبه‌بندی سایت شما کمک نمی‌کند.

الگوریتم گوگل به اندازه کافی هوشمند است تا ببیند آیا از سایت های رسانه های اجتماعی بک لینک دریافت می کنید و از بک لینک شبکه های اجتماعی به عنوان یک استراتژی ساخت لینک استفاده می کنید.

این الگوریتم ممکن است لینک ها و سایت شما را به عنوان هرزنامه علامت گذاری کند، و شما حتی می توانید جریمه ای دریافت کنید که باعث کاهش بیشتر رتبه شما شود. بنابراین، شما باید در استفاده از بوکمارک اجتماعی بسیار مراقب باشید.

چگونه بر رتبه شما تأثیر می گذارد؟

مهم است که به یاد داشته باشید که ببک لینک شبکه های اجتماعی تأثیر مثبتی بر رتبه بندی شما ندارد یا به نفع SEO شما نیست.

از آنجایی که الگوریتم گوگل می‌تواند سایت‌های بوکمارک اجتماعی را تشخیص دهد و آن‌ها را بی کیفیت می‌داند، آن لینک‌ها را نادیده می‌گیرد. هر کسی می‌تواند این پیوندها را دریافت کند، که به Google می‌گوید شما هیچ فرآیند ویرایشی در کار ندارید.

این بک لینک ها بخشی طبیعی از بک لینک شما را تشکیل نمی دهند و به افزایش رتبه شما کمکی نمی کنند. استراتژی های بسیار موثرتری وجود دارد که می توانید استفاده کنید که در این مقاله بیشتر در مورد آنها صحبت خواهم کرد.

بک لینک های نامرتبط

معمولا این رسانه‌های اجتماعی به جایگاه شما مرتبط نیستند. اگر یک بک لینک از توییتر دریافت می کنید و یک وب سایتی در مورد سگ ها دارید، از آنجایی که این یک بک لینک مرتبط نیست، از هیچ مرجعی عبور نخواهد کرد.

بسیاری از بک لینک شبکه های اجتماعی نیز nofollow هستند، به این معنی که یک برچسب nofollow در لینک وجود دارد. این به خزنده‌های موتورهای جستجو نشان می‌دهد که این پیوند را دنبال نکن و اگر تعداد زیادی لینک نوفالو دارید، از نظر افزایش رتبه خود در گوگل کمکی به شما نمی کند.

با این حال، اگر لینکی از رسانه‌های اجتماعی مرتبطی دارید که به طور مرتب آن را بروز میکنید و دنبال‌کنندگان زیادی دارد، این نشان می‌دهد که سایت دارای اعتبار است.

اگر لینک‌های سوشیال نتورک را آزمایش کرده‌اید، یا مطمئن نیستید که بهترین انواع لینک‌ها کدامند، یک قانون خوب این است که اگر هیچ فرآیند ویرایشی برای افزودن به بک لینک‌هایتان وجود نداشته باشد، برای شما ارزشی ندارد.این به رتبه بندی شما کمکی نمی کند. گوگل قصد دارد آن را به عنوان هرزنامه شناسایی کند یا به طور کامل آن را نادیده بگیرد.

راه های موثرتر برای دریافت لینک

تمرکز بر ساختن بک لینک پروفایل که طبیعی به نظر می رسد بسیار مهم است. این نشان دهنده اقتدار و اعتماد است. اگر به هر یک از سایت‌های بزرگی که ترافیک می‌گیرند نگاه کنید، همیشه یک بک لینک طبیعی دارند زیرا محتوای عالی تولید می‌کنند.

اگر محتوای عالی دارید، همیشه لینک ها را جذب خواهید کرد. صرف نظر از این که آیا آنها را به طور طبیعی دریافت می کنید یا خیر.

بنابراین، بهترین استراتژی پیوند برای استفاده چیست؟ توصیه می‌کنم با استفاده از تکنیک Skyscraper، لینک‌های سرمقاله را به سایت خود دریافت کنید. این به شما کمک می کند تا بفهمید رقبای شما چگونه بک لینک دریافت می کنند و از کجا آنها را دریافت می کنند.

سپس می‌توانید محتوای بهتری نسبت به رقبای خود ایجاد کنید، با سایت‌هایی که به آنها پیوند می‌دهند تماس بگیرید و بگویید: «هی، من می‌دانم که به فلان سایت لینک داده اید. شاید شما هم بخواهید به من لینک بدهید. اینم مطالب من شما چی فکر میکنید؟” این یک راه عالی برای دریافت لینک های ویرایشی از صاحبان وب سایت است.

بهترین بخش این است که به دلیل محتوای خوب شما لینک دریافت می کنید، نه به این دلیل که در حال ارسال هرزنامه به بسیاری از سایت های بوکمارک رسانه های اجتماعی هستید. این یک راه بسیار قدرتمندتر و موثرتر برای دریافت لینک است.

به علاوه، پیوندهایی که هنگام استفاده از تکنیک Skyscraper یا تکنیک آسمان خراش دریافت می کنید، dofollow هستند. وقتی پیوندهای شما dofollow می شوند، اعتبار، اعتماد و اعتبار را به سایت شما منتقل می کنند.

با استفاده از این رویکرد، در نهایت شاهد پیشرفت بزرگی در اعتبار وب سایت و رتبه خود در گوگل خواهید بود.

همچنین می‌خواهم اشاره کنم که رسانه‌های اجتماعی همچنان می‌توانند نقش قدرتمندی در استراتژی‌های لینک‌سازی و سئوی شما داشته باشند.

اگر در رسانه های اجتماعی، مانند صفحه اینستاگرام با 20000 فالوور، فالوورهای زیادی دارید، این یک شاخصه عالی از اعتماد، اقتدار و اعتبار برای سایت شما است.

دنبال کنندگان خود را افزایش دهید

مهم است که بین ایجاد فالوور در رسانه های اجتماعی که می تواند سئوی شما را تقویت کند و تلاش برای ایجاد فالوور غیرطبیعی از طریق نشانک گذاری اجتماعی با نرم افزار خودکار تفاوت قائل شوید. اولی باعث افزایش مخاطب شما می شود، دومی نه.

بنابراین، اگر می‌خواهید از سوشیال نتورک برای سئو استفاده کنید، روی افزایش فالوورها و ایجاد مخاطب واقعی تمرکز کنید.

معیارهای تعامل مانند لایک ها، نظرات و فالوورها برای سئو قدرتمند هستند زیرا نشان دهنده اعتماد بازدیدگنندگان هست. این باعث رشد برند شما و ایجاد مخاطبی می شود که محتوای شما را دنبال می کند.

 

Write a Comment

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *